Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Christmas mood!!!

Καλημέρα blogοπαρεάκι...!!!

Όσο και να λέω πως δε θα απέχω....όλο κάτι προκύπτει και χάνομαι....

Επανήλθα πάλι με χριστουγεννιάτικη διάθεση, με ένα στολισμένο δέντρο και με μυρωδιές σοκολάτας και κανέλας...Καθυστερώ επίτηδες τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες....γιατί αν ξεκινήσουμε από τώρα το μέλλον των γιορτών και των κιλών προβλέπεται δυσοίωνο...

Το δέντρο μου στολίστηκε...χωρίς πολλά πράγματα στα χαμηλά, μιας και η μικρή τσιχλόφουσκα δε μας  αφήνει και πολλά περιθώρια, εκτός αν θέλω κάποια στιγμή να τη βρω στολισμένη και την ίδια..


Το τραπεζάκι του σαλονιού, φέτος έγινε η αγαπημένη μου γωνιά...


Ένα άδειο καλάθι κρασιών γέμισε αρωματικά, ένα κερί και στολίδια και στολίζει μια πλευρά του σαλονιού..

Τα κουκουνάρια μου αχνίστηκαν και φαγώθηκαν...μιας και όλα συνέπεσαν με τα γενέθλια της κολόνας του σπιτιού μας...


Και αφού, η σοκολατοθεραπεία, αποδεδειγμένα κάνει καλό, ας σας γλυκάνω με την τούρτα του αντρούλη μου...Το canadair..., έτσι για να τιμήσουμε το επάγγελμα..


Πολύχρονος στηριγμά μου!!!

Θα επανέλθω σύντομα με τις χριστουγεννιάτικες καρτούλες για τα αγαπημένα μου πρόσωπα...

Σας blogοφιλώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου