Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Μπαίνουμε στο κλίμα...

Καλό βραδάκι παρεάκι!!!

Μετά από ένα ΣΚ χαλάρωσης σε γενικές γραμμές, συμμαζευτήκαμε στο σπίτι μας...γιατί όπως λέει ο σοφός λαός Δευτέρα ξημερώνει και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του...
Είπα και εγώ να χαλαρώσω αφού κατάφερα να εξαντλήσω την τσιχλόφουσκα και να κοιμηθεί και μιας και τη βάλαμε τη μικρή στο κλίμα, είπα να μπω και εγώ...


Τι σας λέω μου λέτε τώρα...Μέχρι πριν κάποια χρόνια η απέχθεια μου για τα Χριστούγεννα μεγάλη...στόλιζε, ξεστόλιζε και τούμπαλιν...Απαπα...που λέει και το άσμα...Σαν μπήκα στο σπιτάκι μου όμως και νοικοκυρεύτηκα, που λέει και η μαμά μου, άρχισα να τα απολαμβάνω όλα αυτά..Και αφού τα απολαμβάνω και εγώ θα τα απολαύσουν και οι υπόλοιποι...Πήρα λοιπόν τις κορδέλες μου, πήρα τα ψαλίδια μου, πήρα και κάτι ξυλάκια κανέλας, τα λατρεύωωωωω λέμε..., πήρα και τα διακοσμητικά μου και ορίστε τα γουράκια που θα συνοδεύσουν τα δωράκια και τις καρτούλες για όλους όσους αγαπάμε, παρέα με τα βραχιολάκια με ευχές που ετοιμάζονται....






Άντε να περάσουν λίγες μέρες να στολίσουμε κιόλας...Και αν μείνει τίποτα όρθιο από τη μικρή....εγώ θα στολίσω και του χρόνου..το υπόσχομαι...
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας blogοφιλώ και σας εύχομαι καλή και όμορφη εβδομάδα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου