Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Καλώς σας βρήκα!!!!

Μετά από πολλούς μήνες απουσίας....Καλώς σας βρήκα!!!!
Μου λείψατε πολύ όλοι....Αλλά η μικρή μου τσιχλόφουσκα μου πήρε τα μυαλά!!!!
Υπόσχομαι να σας επισκέπτομαι πιο συχνά πλέον και να προλάβω επιτέλους να κάνω βόλτες στη blogογειτονιά που τόσο αγαπάω...!!!!
Οι μήνες που ήμουν μακριά σας όμως δε με άφησαν στην αδράνεια...Με αφορμή τη Χειροτέχνικα που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στην Αθήνα , θέλησα και εγώ να βοηθήσω το έργο του Συλλόγου Αγκαλιά -Σύλλογος Προστασίας Αγέννητου Παιδιού και έτσι έστειλα δυο τετράδια φτιαγμένα με πολύ αγάπη!!!



Έτσι για να ξεκινήσει δυναμικά η επανένταξη μου στη blogογειτονιά!!!
Σας φιλώ όλους και σας περιμένω με πολύ χαρά και στη σελίδα μου στο φατσοβιβλίο...https://www.facebook.com/ntina85/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου