Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Καλημερούδια και Χρόνια Πολλά στις Βαρβάρες της ζωής μας!!
Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον αντρούλη μου, που χθες είχε τα γενέθλια του!!
Οι ευχές μου αμέτρητες και η βασικότερη όλων, υγεία πάνω από όλα!!
Όπως είχα αναφέρει στην τελευταία μου ανάρτηση, θα έπαιζα με ζαχαρόπαστα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, μια και με τα γλυκά και με τις τούρτες δεν έχω και την καλύτερη σχέση..
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με την ολοκληρωμένη εικόνα της τούρτας, που μπορεί να μην είναι άψογη, αλλά είναι φτιαγμένη με πολύ αγάπη και νοστιμότατη (και αυτό δε το λέω μόνο εγώ...χοχο!!)


Ψάχνοντας λοιπόν θέμα για την τούρτα, σκόνταψα σε πολλές δυσκολίες, μιας και το canadair που ήθελα να κάνω, μου φάνηκε βουνό για πρωτάρα..Του χρόνου όμως ίσως το προσπαθήσω..Έτσι μετά από περιήγηση στο δίκτυο και πολλές δόσεις γλύκας, κατέληξα στο θέμα της γραβάτας..(πιο εύκολο για την ανύπαρκτη πείρα μου)..

Για αρχή λοιπόν έκοψα τα σχέδια της γραβάτας σε μια κόλλα Α4, για να μπορούσα να υπολογίσω και το μέγεθος από το παντεσπάνι μιας και δεν ήθελα στρογγυλή τούρτα..


Ακολούθησαν τα παντεσπάνια. συνταγές υπάρχουν πολλές και τα γούστα του άντρα μου που είναι σοκολατένια, με οδήγησαν σε 2 παντεσπάνια σοκολάτας, με ένα όμως ιδιαίτερο σιρόπι, που περιελάμβανε γάλα, μέλι και ουίσκι (πραγματικό μεθυστικό άρωμα)..





Και ναι, τώρα θα μου πείτε είναι θεόστραβο ρε κοπελιά...Εντάξει...μη φωνάζετε διορθώθηκε, τι τα έχουμε τα μαχαίρια άλλωστε...
Ακολούθησε η γέμιση, μια απλή κρέμα πατισερί, που εμπλουτίστηκε με τριμμένα μπισκότα πτι - μπερ και τριμμένη κουβερτούρα, μια επικάλυψη σαντιγύ με λίγο τριμμένη κουβερτούρα επίσης...


Και τέλος σειρά έχει η ζαχαρόπαστα...Όντας πρωτάρα όπως είπα, και μιας και δεν είμαι και οπαδός των γλυκών έψαχνα για κάτι διαφορετικό και ψάξε ψάξε βρήκα μια συνταγή για ζαχαρόπαστα με marshmallows, (ναι αυτά μου αρέσουν και το σακουλάκι το έχω άνετα και όχι μόνο ένα...).



Η διαδικασία απλή και εύκολη, ακόμη και για μένα...Ακολουθεί η συνταγή https://www.sintagespareas.gr/sintages/to-magiko-glasso.html, που εμένα πραγματικά με έσωσε και ιδού το αποτέλεσμα...
Με μια ευχή:

ΤΖΙΒΑΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΜΟΙΡΑ...


Σας blogoφιλώ και θα επιστρέψω με χριστουγεννιάτικη ανάρτηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου