Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Μια εγκυμοσύνη, μια μετακόμιση και επιτέλους μια ολοκληρωμένη μεταφορά τηλεφωνικής γραμμής...

Καλημέρα και όμως μου λείψατε...!!!Πιο πολύ από όσο θα περίμενα!!Πάει καιρός από την τελευταία φορά που τα είπαμε και οι αλλαγές στη ζωή μου πολλές και ευτυχώς όλες ευχάριστες!!

Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, ανεξάρτητα από τα όσα δυσάρεστα μας περιτριγυρίζουν..
Έχω αποφασίσει να σκέφτομαι θετικά, αν και από τη φύση μου με διακατέχει μια απαισιοδοξία, που ευτυχώς την κρύβω καλά, αλλά η ζωούλα που μεγαλώνει μέσα μου, δε φταίει σε τίποτα, οπότε οπλιζόμαστε με θετική διάθεση και προχωράμε...

Κόντρα στον καιρό, που δε θέλει να χειμωνιάσει, εγώ θέλω να μυρίσω Χριστούγεννα, να κάνω το νέο σπίτι πιο ζεστό, πιο χουχουλιάρικο..

Στη σημερινή ανάρτηση λοιπόν θα σας δείξω το στολισμένο μου δεντράκι,(λείπει η φάτνη βέβαια αλλά θα μπει και αυτή),  κόντρα σε όλα και ας είναι ακόμη νωρίς...

Και υπόσχομαι να τα λέμε πιο συχνά...!!!
Σας blogoφιλώ....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου