Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Καλημερούδια blogοφιλαράκια μου..Ώρα για μια τελευταία ανάρτηση πριν το Πάσχα...Η ιδέα της συγκεκριμένης αλλαγής προήλθε μετά από βόλτες σε πολλά blogs για το τι μπορεί να κάνουμε με ένα άχρηστο πλέον τηγάνι. Και ενώ λοιπόν έλεγα ότι το τηγάνι θα γίνει ρολόι, τελικά έγινε διακοσμητικό τοίχου για να διακοσμήσει την καινούρια κουζίνα της Μαρίας μου, όπου Μαρία μου,η πολυαγαπημένη μου μαμά!
Πήρα λοιπόν το τηγάνι και ξεκίνησα να το βάφω με άσπρο ακρυλικό, μετά από δύο χέρια το αποτέλεσμα με ικανοποίησε.


Ακολούθησε τρίψιμο και το αγαπημένο μου πλέον decoupage..

Αφού στέγνωσε και επειδή είχαν περισσέψει τσόφλια από αυγουλάκια από προηγούμενη ανάρτηση όσοι θυμάστε, το αποτέλεσμα ήταν αυτό..

Στέγνωμα και βάψιμο με ακρυλικά χρώματα αυτή τη φορά..
Και τέλος σπάγγος με ατλακόλ και έτοιμο για κρέμασμα..

Ώρα για τσουρεκάκια και πασχαλινά σήμερα..Αν δεν προλάβω να σας δω εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση να έχουμε με υγεία πάνω από όλα..Τα φιλιά μου σε όλους..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου